![]() ![]() ![]() | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Do poprzedniej strony![]() |
Nr 0151/63/05 dot. określenia wzoru formularza wniosku o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie
Zarządzenie Nr 0151/63/2005 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 29 lipca 2005r. w sprawie: określenia wzoru formularza wniosku o udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane dla obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków niestanowiących własności gminy. Na podstawie § 12 Uchwały Nr XXIX/209/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 28 kwietnia 2005 roku w sprawie określenia zasad i trybu postępowania, udzielania i rozliczania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane dla obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków niestanowiących własności gminy zarządzam co następuje: § 1. Określam wzór formularza wniosku o udzielenie dotacji celowej o treści jak poniżej: WNIOSEK
do Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego o udzielenie w roku ............. dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane zwane dalej „pracami”, przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonych na terenie Gminy Nowogród Bobrzański I. WNIOSKODAWCA ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................... II. DANE O ZABYTKU: Miejscowość .................................................................... Gmina ............................................................................... Określenie zabytku ........................................................................................................... Obiekt został wpisany w księdze rejestrów [1] ................... pod numerem ....................... Dokładny adres obiektu .................................................................................................... Nieruchomość ujawniona w księdze wieczystej KW nr ....................... w Sądzie Rejonowym w ................................................... . III. WSKAZANIE TYTUŁU PRAWNEGO WNIOSKODAWCY DO ZABYTKU ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................ IV. OKREŚLENIE WYSOKOŚCI DOTACJI, O KTÓRE UBIEGA SIĘ WNIOSKODAWCA: Ogólny koszt prac objętych wnioskiem ................................................. słownie złotych: ................................................................................... . Kwota dotacji ............................... słownie złotych: ................................................................... Wysokość dotacji, o jaką ubiega się wnioskodawca, wyrażona w % w stosunku do ogólnych kosztów prac ................................................ . V. ZAKRES PRAC, KTÓRE MAJA BYĆ OBJETE DOTACJĄ: ....................................................................................................................................................... .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ....................................................................................................................................................... z dnia ........................... l.dz. ......................................... VIII. POZWOLENIE NA BUDOWE: z dnia ................. l.dz. ................................................ IX. WYKAZ PRAC PRZEPROWADZONYCH PRZY ZABYTKU W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT, Z PODANIEM ŁĄCZNEJ WYSOKOSCI NAKŁADÓW, W TYM ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH:
XI. NUMER RACHUNKU BANKOWEGO WNIOSKODAWCY I NAZWA BANKU .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. XII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO WNIOSKU [3]: 1. Dokument potwierdzający posiadanie przez wnioskodawcę tytułu prawnego do zabytku . 2. Decyzja o wpisie zabytku do rejestru zabytków . 4. Pozwolenie na budowę. 6. Fotografia obiektu. [1] Jeżeli przedmiotem dotacji mogą być prace przy częściach składowych zabytku, należy podać numer rejestru, pod którym zostały wpisane te części. [2] Jeżeli wnioskodawca ubiega się o dotacje, w rubryce przy nazwie właściwego podmiotu wpisać wyraźnie „TAK”, w przeciwnym wypadku wyraz „NIE”. [3] Jeżeli wnioskodawca dołączy do wniosku dany załącznik, w prostokąt przy nazwie należy wpisać wyraz „TAK”, w przeciwnym wypadku wyraz „NIE”.
|