![]() ![]() ![]() | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Do poprzedniej strony![]() |
0151/62/03 dot. Remont nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Nowogrodzie BobrzańskimZ A R Z Ą D Z E N I E NR 0151/62/03 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego w sprawie powołania Komisji
przetargowej do oceny i wyboru ofert na zadanie:
„Remont nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Nowogrodzie Bobrzańskim”
Na podstawie $ 9 ust.1 pkt.2 regulaminu Urzędu Miejskiego zarządza się co następuje: § 1 Powołuje się komisję przetargową do oceny i wyboru ofert w następującym składzie: 1. Marian Pająk - Przewodniczący Komisji 2. Alicja Mierzwiak - Sekretarz 3. Henryk Kuczak - Głosujący Członek § 2 Do zadań komisji przetargowej należy: 1. Zapoznanie się z dokumentacją przetargową 2. Publiczne otwarcie ofert. 3. Dokonanie oceny otwartych ofert wg kryteriów określonych w dokumentacji przetargowej 4. Sporządzenie protokółu z oceny ofert 5. Ogłoszenie wyników przetargu po uprzednim zatwierdzeniu ich przez Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego. 6. Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg. § 3 Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia § 4 1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania. 2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania Nowogród Bobrzański dnia 2003.08.21 .................................................
|