![]() ![]() ![]() | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Do poprzedniej strony![]() |
Nr 0151/02/06 dot. zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego
Zarządzenie Nr 0151/2/06 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 31 stycznia 2006 r. w sprawie: zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim. Na podstawie art. 33 pkt. 2 i art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r. ze zmianami) zarządzam co następuje: § 1. Skreśla się § 24 Zarządzenia Nr 0151/3/05 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 11.01.2005 r. w sprawie: regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim, otrzymuje on nowe brzmienie: „ § 24 Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego”. § 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
|