![]() ![]() ![]() | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Do poprzedniej strony![]() |
Nr 0151/68/05 dot. wprowadzenia procedury aktualizacji informacji
Zarządzenie Nr 0151/68/05 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 24 sierpnia 2005r. w sprawie: wprowadzenia procedury aktualizacji informacji w systemie oznakowania wewnętrznego Urzędu. __________________________________________________________ Na podstawie § 2 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz § 5 Zarządzenia nr 25/0151/05 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 13.04.2005r., w sprawie oznakowania wewnętrznego w Urzędzie zarządzam: § 1 Wprowadzam obowiązek aktualizacji tablic informacyjnych Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim w terminach określonych na poszczególnych dokumentach. § 2 Ogłoszenia przetargowe oraz o zatrudnieniu dodatkowo winny być zaopatrzone w adnotacje: Wywieszono na tablicy ogłoszeń …………………. Zdjęto z tablicy ogłoszeń …………………………. z podaniem daty i podpisem osoby odpowiedzialnej za umieszczenie informacji. § 3 Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim komórkom organizacyjnym tut. Urzędu. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń gminy i opublikowaniu w (Internecie) BIP.
|