![]() ![]() ![]() | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Do poprzedniej strony![]() |
Nr 0151/42/05 dot. powołania komisji końcowego odbioru robót Zarządzenie Nr 0151/42/2005
Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 23.06. 2005r.
w sprawie: powołania komisji odbioru końcowego robót dla zadania:
„Adaptacja budynku biurowego na budynek mieszkalny z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Witosa w Nowogrodzie Bobrzańskim”
realizowanego na podstawie umowy nr Z/208/04 z dnia 24.09.2004 r.
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. ) zarządzam: 1. Powołuje komisję odbioru końcowego w składzie: 1/ TadeuszGrotkiewicz - przewodniczący komisji ze strony Zamawiającego 1/ Marian Pająk - inspektor ze strony nadzoru inwestorskiego 1/ Zenon Gosławski - inspektor nadzoru inwestorskiego ze strony użytkownika 1/ Tatian Karasiów - dyr. MGZGKiM 2/ Adam Wabno - kier. ds. technicznych ze strony wykonawcy 1/ Grzegorz Fornalczyk - przedstawiciel wykonawcy 2/ Bogdan Gregor - kierownik budowy inni uczestnicy 1/ Joanna Markiewicz - prezes zarządu S-ni Mieszkaniowej Lokat. Własnościowej 2. Komisja rozpocznie czynności odbioru koncowego w dniu 30.06.2005 r. o godz. 12:00 na terenie placu budowy i zakończy swoje czynności w dniu 30.06.2005 r.
|