![]() ![]() ![]() | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Do poprzedniej strony![]() |
Nr 0151/34/05 dot. powołania komisji odbioru końcowegoZarządzenie Nr 0151/34/05 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiegoz dnia 24 maja 2005 roku w sprawie powołania komisji odbioru końcowego robót dla zadania : „ Budowa nawierzchni ulic łączących drogę powiatową i wojewódzką w Nowogrodzie Bobrzańskim” realizowanego w ramach Priorytetu 3 – Rozwój Lokalny, Działanie 3.1 – obszary wiejskie Zintegrowanego programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, ze środków ERDF i budżetu państwa. Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym ( tekst jednolity ) Dz. U. z 2001 roku nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami ) zarządzam : 1. Tadeusz Grotkiewicz - Przewodniczący Komisji ze strony Zamawiającego : 1. Marian Pająk - Inspektor 2. Zenon Gosławski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ze strony Użytkownika : 1. Jan Wójcik - Inspektor 1. Andrzej Hajłasz - Przedstawiciel Wykonawcy 2. Czesław Kobylański - Kierownik Budowy Inni uczestnicy : 1. Tatiana Karasiów - MGZGKiM Nowogród Bobrz. 2. Adam Wabno - MGZGKiM Nowogród Bobrz. II. Komisja rozpocznie czynności odbioru końcowego w dniu 25.05.2005 roku o godz. 1000 na terenie placu budowy i zakończy swoje czynności w dniu 31.05.2005 roku.
|