Wersja do drukuNr 0151/41/06 dot. zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego
Zarządzenie Nr 0151/41/06 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 20 lipca 2006r. w sprawie: zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim Na podstawie art. 33 pkt 2 i art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001r. ze zmianami) zarządzam, co następuje: § 1. W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego wprowadzonym Zarządzeniami Nr 0151/3/05 z dn. 11.01.2005r. oraz Nr 0151/2/06 z dn. 31.01.2006r. Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego (Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego Nr 46 poz. 1048 i 1049 z dn. 27.06.2006r.) wprowadza się następujące zmiany: 1/ w § 2: a) ust. 2 pkt 12 otrzymuje brzmienie: „12. Sprawuje nadzór nad stanowiskami ds. rolnictwa, leśnictwa; ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej; ds. gospodarki gruntami i geodezji, ds. wojskowych, obrony cywilnej i ppoż.; Strażą Miejską.” b) ust. 3 pkt 15 otrzymuje brzmienie: „15. Sprawuje nadzór nad stanowiskami: ds. obsługi sekretariatu; ds. obsługi rady; USC; ds. ewidencji ludności; punktem obsługi interesantów; ds. obsługi Urzędu.” 2/ w § 3: a) ust. 8 otrzymuje brzmienie: „8. Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej 1 etat” b) ust. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 otrzymują brzmienie: „ 12. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu 1 etat 13. Stanowisko ds. oświaty 1 etat 14. Stanowisko ds. kontaktów z zagranicą, promocji i turystyki 1 etat 15. Straż Miejska 2 etaty 16. Informatyk – Gminne Centrum Informacji 1 etat 17. Punkt obsługi interesantów 1 etat 18. Radca prawny umowa zlecenie” 3/ w § 4: a) ust. 4 pkt 4 otrzymuje brzmienie: „4/ Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obroną cywilną gminy, współpraca z WIOC oraz Zespołami Reagowania Kryzysowego.” „8. Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej: 1/ Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną środowiska w gminie. 2/ Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką wodną na terenie gminy. 3/ Współpraca ze służbami odpowiedzialnymi w kraju i województwie za gospodarkę wodną w zakresie melioracji, budownictwa wodnego, ochrony wód przed zanieczyszczeniami i ochrony przeciwpowodziowej.” d) ust. 9 otrzymuje brzmienie: „9. Stanowisko ds. dróg, gospodarki mieszkaniowej i zaopatrzenia: 1/ Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową i utrzymaniem dróg gminnych i związanych z nimi obiektów infrastruktury technicznej. 2/ Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem komunalnymi zasobami mieszkaniowymi. 3/ Współpraca z zarządami dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w zakresie ich utrzymania. 4/ Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały niezbędne do jego działania.” e) ust. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 otrzymują brzmienie: „12. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu: 1/ Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji burmistrza, jako przedstawiciela samorządu. 2/ Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem urzędu w zakresie: obsługi pocztowo-telefonicznej, obsługi interesantów, gromadzenia i zabezpieczania aktów prawnych niezbędnych do działalności urzędu. 3/ Prowadzenie archiwum urzędu. 13. Stanowisko ds. oświaty: prowadzenie całokształtu spraw związanych z działalnością szkół, przedszkoli oraz współdziałanie z dyrektorami tych jednostek, koordynacja działań. 14. Stanowisko ds. kontaktów z zagranicą, promocji i turystyki: prowadzenie całokształtu spraw, administrowanie bazą informacji oraz ochrony informacji niejawnych. 15. Straż Miejska: prowadzenie spraw zgodnie ze statutem straży. 16. Informatyk – Gminne Centrum Informacji (GCI): wykonywanie czynności informatycznych w urzędzie oraz świadczenie pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy. 17. Stanowisko – Punkt obsługi interesantów. 18. Radca prawny: obsługa prawna urzędu i mieszkańców gminy.”
|