Wersja do drukuNr 0151/4/05 dot. regulaminu pracy komisji przetargowej.
ZARZĄDZENIE Nr 0151/4/05 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 13.01. 2005r. w sprawie: regulaminu Pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania dotyczącego zbycia nieruchomości stanowiących własność gminy Nowogród Bobrzański
Na podstawie art. 30 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 25 ust 1, art. 28 ust 1, art. 38 ust 1 ustawy z dnia 21.08.1997r., o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004r., Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz § 8 ust 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r., w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207 poz. 2108) ustalam Regulamin Pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzania postępowania dotyczącego zbycia nieruchomości stanowiących własność gminy Nowogród Bobrzański. § 1 Regulamin określa organizację, tryb prac oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości. § 2 1. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o: 1) „Komisji”, należy przez to rozumieć Komisję Przetargową powołaną i działającą w oparciu o stosowne Zarządzenie Burmistrza Nowogrodu Bobrz., 2) „Burmistrzu”, należy przez to rozumieć Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego. 3) „Urzędu”, należy przez to rozumieć Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrz. 2. Komisję obowiązują przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997r., akty wykonawcze wydane na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu. 3. Komisja powołana zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza rozpoczyna działalność z dniem jej powołania. Komisja działa w siedzibie zamawiającego. 4. Skład Komisji Przetargowej ustala burmistrz lub z-ca burmistrza. 5. Przewodniczącym Komisji jest z-ca burmistrza, a w przypadku jego nieobecności inna osoba wyznaczona przez burmistrza lub zastępcę burmistrza. 6. Ustala się następujący tryb pracy Komisji: 1) Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji 2) Do zadań przewodniczącego należy w szczególności: a) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie b) rozdzielanie pomiędzy członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym c) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania w zakresie zbycia mienia d) sprawdzenie braku przeciwwskazań udziału członka komisji w jej pracach e) prowadzenie przetargu. f) sporządzenie protokołu przeprowadzonego przetargu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia g) przekazania wyników przetargu inspektorowi ds. gospodarki gruntami i geodezji § 3 Nadzór nad wprowadzeniem regulaminu powierza się z-cy burmistrza. § 4 Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje na czas nieokreślony. Załącznik Nr 1 Protokół z przetargu ustnego na sprzedaż nieruchomości, przeprowadzony dnia .................... w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim. Stosownie do art. 10, art. 37, art. 38, art. 40, art. 41 i art.42 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (teks jednolity Dz.U. z 2004r., Nr 261 poz. 2603 z póź. zm.) oraz § 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 poz. 2108) stwierdza się: 1. Przedmiotem sprzedaży jest nieruchomość ............................................................................. składająca się z działki oznaczonej nr ........................... o łącznej powierzchni ................ mkw położona w obrębie ................................... przy ul. ................................... KW nr ..................... 2.Obciążenia nieruchomości ....................................................................................................... ....................................................................................................................................................... 3. Zobowiązania, których przedmiotem jest nieruchomość ............................................................................................................................................................
4. Wyjaśnienia i oświadczenia złożone przez oferentów ............................................................. ....................................................................................................................................................... 5. Osoby dopuszczone do przetargu ............................................................................................ ...................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................... Osoby nie dopuszczone do przetargu .......................................................................................... ....................................................................................................................................................... Uzasadnienie .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 6. Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła .......................................................... zł . W przetargu najwyższą osiągniętą ceną była kwota ....................................... zł . Do ceny wylicytowanej w przetargu dolicza się podatek VAT. Uzasadnienie wybrania oferty ( lub niewybrania żadnej z ofert ) ................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................... 7. Uzasadnienie rozstrzygnięcia podjętego przez komisję przetargową ...................................... ....................................................................................................................................................... 8. Nabywcą nieruchomości wyłonionym w przetargu jest: nazwisko .......................................................................... imię .......................................................................... adres .......................................................................... Firma /nazwa i adres/ ........................................................................................................ 9. Przetarg przeprowadziła komisja przetargowa w składzie: 1. Przewodniczący ................................................. 2. Członek ................................................ 3. Członek ................................................. Protokołował ..................................................................... 10. Protokół sporządzono dnia ............................................... 11. Protokół sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa otrzymuje Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, a jeden nabywca nieruchomości wyłoniony w przetargu. ....................................... / podpis nabywcy / Podpisy członków komisji 1.Przewodniczący .........................
2. Członek ......................... 3. Członek .........................
|