Wersja do drukuNr 0151/91/05 dot. powołania komisji przetargowej do oceny i wyboru oferty na "Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w Urzutach" w
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 0151/2/2005 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 3 stycznia 2005r. Zarządzenie Nr 0151/91 /2005
Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 07.10.2005r.
w sprawie: powołania składu Komisji Przetargowej do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert
Nr sprawy GKB/2222/P/14/05
Na podstawie art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r poz. 177) wyznaczam do oceny złożonych ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o zamówienie publiczne dot: „ Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w Urzutach” w składzie: 1/ przewodniczący : Marian Pająk 2/ sekretarz : Maria Kozłowska 3/ członkowie: Jan Wójcik Henryk Kuczak Wiesław Jendraszyk 4/ osoby zastępujące członków komisji wymienionych powyżej , w razie ich nieobecności: - nie wyznaczono Zadania komisji określa regulamin pracy komisji przetargowej Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.
|